joi, 26 februarie 2009

Ganduri.....


Dupa cateva zile de vreme urata si posomorata,azi cerul este din nou curat.
Si cum in mod exceptional ma simt bine,as putea incerca sa ajung la o concluzie
Asadar,ce las in urma mea?o biografie?sau un destin?Mai comod ,probabil ar fi
sa zic:un destin.Asta ar scuza tot ce e mediocru in ce am trait.Dar problema
in sine e rau pusa.Caci pe cai subterane,biografia se transforma in destin.
Cel putin asa s-a intamplat in cazul meu.Sau destinul,in masura in care e decis
de firea noastra,se transforma tot pe cai subterane,in biografie........
Uni se nasc cu vocatia de aventurieri,de deschizatori de drumuri ori cu priceperea
de a si umple viata pe diverse alte cai,bazindu se pe farmec sau cinism.
Eu insa am incercat fara sa reusesc sa impac in mine doua "eu-ri"diferite.
Unul rational,altul afectiv.Cei doi sunt ca fratii siamezi,nu se pot desparti dar
nici nu se pot intelege"Eul rational" a tanjit constant sa fie rezonabil."Eul afectiv"
i-a zadarnicit stradaniile.Tot ce e acum tulbure in viata mea i se datoreaza lui.
Pentru ca niciodata n-a stiut ce voia,de fapt,si niciodata nu s-a multumit cu ceea ce a reusit
sa obtina.Dar tot lui ii datorez si ceea ce n-a fost cenusiu,tern,in viata mea.
O.Paler(Autoportret intr-o oglinda sparta)

2 comentarii:

MelodyOfNothing spunea...

Foarte interesant...Viata in general este o enigma...descoperi sensuri noi si lasi in urma altele.Este greu de spus daca destinul exista cu adevarat sau nu,consider ca sta la alegerea oamenilor.Fiinta umana are puterea de a alege ce vrea sa creada.Sunt oameni care isi creeaza singuri destinul si oameni care se lasa purtati de "destin"...cert e ca fiecare traieste...dar cum?Este o intrebare la care nu gasesc raspuns deocamdata...

Tina spunea...

Viata poate deveni foarte usoara atunci cand iubirea devine o maniera de a trai.Iubirea este posibila tot timpul sub toate aspectele ei.....
Iubirea este singura care poate sa ofere pacea interioara,ea poate transforma perceptia noastra despre lume si atunci putem privi intreaga lume prin ochii iubiri.